fredag 15 juli 2016

Kissmyra i soffan


Myras leka blir allt vildare. Hon sover fortfarande som en bäbis flera gånger per dag men där emellan är det mycket lek och bus. Idag for hon upp och ner för soffan och kastade sig från soffan rakt ut på vardagsrumsgolvet, hon flög som en raket och landade nästan vid vattenskålen. Jag tog ut henne för att rasta mitt i den vilda leken och det resulterade i nummer två men hon var för busig för att kunna göra något mer. Inne fortsatte leken med samma energi. Helt plötslig ser jag Myra stå uppe på soffans ryggstöd och kissa. Jag kastar mig upp, tar henne under svansen och springer ner med henne i ena handen och selen i den andra. Väl ute är det bara lek som gäller igen. Inne står kisset och rinner rakt ner i soffans goa stoppning. Jag längtar tills husse kommer hem.





A video posted by Jennie-Sebastian (@jennieseba) on


A video posted by Jennie-Sebastian (@jennieseba) on

Inga kommentarer: