söndag 18 oktober 2009

Familjeutflykt till havet


I Sverige är det höst och kyligt då Love firar sin 24-årsdag. Jag passade på att fira Love med en utflykt till havet denna soliga chilenska vårdag. Det var mina husvänner Alejandra och Sebastian som tog med mig och Marc till en restaurang för att äta fisk.

Vi hoppade in i deras bil och åkte cirka en timme norrut längs kusten. Efter att ha passerat fem städer började det grönska av landsbyggd längs vägkanten. Resan var mycket vacker.

Stället var minst sagt lyxigt men smälte mycket fint in i naturen. Maten var super god och fint upplagd. Efter förrät, fruktdjuse och huvudrätt lade vi oss att vila i en varsin solsäng. Solens strålar lyckades övervinna den kyliga vinden från det hav som glittrade framför våra ögon.

En mist sagt trevlig söndagseftermiddag som jag skulle önska att jag kunde dela med alla er som läser detta, och inte minst Love som fyller år! ;)









2 kommentarer:

Sofie sa...

Ååååååh vilken sööööööt liten hYnd!

Charlotte sa...

Hmmmm, va´ mysigt det såg ut! Kan man hyra bil då vi kommer...? Vore inte det häftigt!? Ett litet uppdrag för dig Jennie att kolla!
Mamita