torsdag 12 januari 2012

London Heathrow

Da har jag flygit over hela Atlanten och ar nu ater i Europa. Klockan var bara en timme over midnatt, ecuatoriansk tid, nar jag landade i London sa jag har inte sovit en blund pa hela resan trots att det i London ar morgon och natten ar forbi.

Pa langflyget han jag se tre filmer och dricka ett antal glas vetten, the eller jouser. Jag borjade att titta pa filme One day som var over forvantan bra. Nar jag laste boken tyckte jag att den var allt far tralig. Jag vet inte vad det ar med mig nu for tiden, om det ar aldern, distansforhallandet eller resor med manga moten men en film eller bok om karlek eller relationer kan allt locka fram en och annan tar. Sedan tittade jag pa filmen Dolphine tale. Den handlade om en delfin som raddats ur havet och far en ny fena. Da jag halsat pa delfinerna i Ecuador kandes denna film extra fin och jag hannn falla manga tarar under dess gang :) Sist tittade jag pa actionfilmen Drive som jag tyckte var riktigt bra. Blodig och hemsk men ocksa vacker med bra musik med mycket kansla.

Nar jag satte pa telefonen efter landning kom verkligheten ifatt mig. En malare fran Norrkoping har hort av sig och vill att jag ska valja tapeter da han ska tapetsera idag eller imorgon. Darfor sokte jag i panik upp Internet for att fa nagon idé om vilka tapeter det finnns att valja mellan. Illa att hyresvarden inte informerat mig om detta!!!! Jag fragade dem om tapeter men de sade da att det inte behovdes.

Vi ses snart i Sverige!

Inga kommentarer: