söndag 11 december 2016

Valpträff med Australian mates F-kull

Nu kommer bilder från Australian mates valpträff som var igår. Valparna som kom till träffen var Friska Myra, Foxy, Fia-Lisa, Fina Kia och Fogerty Moses. Fancy Kila kunde tyvärr inte komma.

Detvar inte lätt att fota valpar i rörelse. När jag gå igenom bilderna ser jag två svarta hundar som leker som galningar på varje bild. Det är Myra och Foxy.

Efter denna händelserika helg med tågresor, möten med människor och djur samt massa lek var Myra helt slut. När vi kom innanför dörren orkade hon inte ens hälsa på husse. Hon bara stod på dörrmattan och tryckte, sen gick hon raka vägen in och lade sig på sängen i sovrummet. Movi däremot var så glad att se mig att hon hoppade runt som en valp på hallmattan. Det var helt underbart att krama om hennes stora ulliga kropp.














Foxy och Myra tillsammans med Foxys Husse Mikael. Fråga mig inte vem som är vem men jag skulle gissa att den vänstra är Myra.


Inga kommentarer: