måndag 6 juli 2015

Ärenendeturné med Humlan

På förmiddagen har jag och Movi åkt runt med bilen Humlan och gjort ärenden. Vi har åkt till återvinningen och slängt resterna av skrivare som Sebastian slaktat för att göra en robot av den. Tydligen tog sig inte dessa likbitar av en laserskrivare till återvinningen av egen maskin så jag körde dem efter att jag tröttnat på att kliva över dem i månader.

Vi har också besiktigat Humlan på en drop in tid. Det var snabbt och enkelt och Humlan blev godkänd med förbehåll att jag lagar en trasig halvljuslampa.

Så åkte vi till verkstaden och beställde ett nytt kupéfilter då Humlan luktar surt samt bestämde tid för att byta detta samt byta den trasiga lampan.

Sist lämnade vi in cykeln Nishiki på service inför försäljning av den. Sen åkte vi hem och jag var nöjd över att ha denna ärendeturné avklarad.

Inga kommentarer: