lördag 13 maj 2017

Fotokursen avklarad

Idag på hundkursen insåg jag att jag har stora problem att fota hundar i rörelse. Jag har helt enkelt inte lärt mig kameran än. När jag kom hem var jag fortsatt sugen på att fota och jag lockade med mig Sebastian och vår granne Sas på promenad med hundarna för att fota.

Sas som fotat sin boxer mycket då de körde agility hade kläm på detta med att fota hundar i snabb rörelse. Han visade mig och Sebastian hur vi ställer in vår kamera och sen var det bara att fota. Jisses vad kul det är att fota när det en fotar verkligen fastnar på bild. Nu är inte ljudet set bästa och ISOn är sjukt hög för att få med den snabba rörelsen så helt skarpt är det ju inte men nu är vi iallafall på god väg till att få till riktigt bra bilder.

Foto Jennie Åström


Foto Sebastian Estay

Inga kommentarer: