tisdag 18 november 2008

Grattis Sofia!



Idag fyller min alskade vän Sofia ar. Da du är i Argentina och jag i Ecuador kan vi inte träffas for att fira. Den pressent jag kan ge dig nu ar narga bilder pa mig som du kan studera noga for att minnas att du har en Shalon i samma kontinent som dig som tanker pa dig och saknar dig mycket.

Pa den forsta bilden ser du mig och min lillasyster Sisa framfor oppnaspisen i mitt hus. Lilla vovven ar familjens lilla perrito. Kan du gissa om jag ar glad att vi har en hundvalp?

Bilden till vanster ar jag pa en tursitsevardighet som vara handledare tog med mig ocvh Asa till. Det ar la baño de inca. Dar inkafolket renade sina sjalar.

I bakgrunden pa bilden till höger syns byn Oñacapac dar jag bor.

Hall til godo med detta till vi ses och kan fira med ett riktigt patry!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Shalonnen, vilken underbar födelsedagspresent! tack så mycket älskade du. Varför är inte LA lite mindre så vi kan träffas nånstans på mitten och fira jul ihop?

Tusen pussar och kramar!

Shalon

Charlotte sa...

jennie vilka bilder!!! jag kommer snart! vad söt lillasyster är - ge henne en kram från mig. igår spöregn och sen frös det på, gissa hur det blir på jobbet...idag strålande sol och blå himmel. rejäla skiftningar! pussar mamma

Sofie sa...

häftigt med vattenfallet tycker jag! fast det ser lite grått ut på himlen ;-) vovven är såklart söt. ta med den hem sen!

Jennie sa...

jag tar med den om den overlever tills dess:) just nu matvagrar den och jag tror att det kan bero pa att de gav honom fiskben for nagra dagar sedan. jag har tvangsmatat vovven med mosad banan. vet inte vad mer jag kan gora.