söndag 25 april 2021

Mina skogsväsen

Jag och Sebastian lånade med oss min kusin Magnus kamera och gick ut i skogen med hundarna. Vi hjälptes åt att hitta fina motiv och arrangera hundarna. Sebastian är den som sköter kamerans inställningar också turas vi om att fota. Dessa bilder har jag arrangerat och Sebastian har fotat. Jag är väldigt nöjd med dem.





Den vridna stammen ville jag fotografera. Jag bad hundarna stanna till och ställa sig på den så ställde de rätt mycket upp sig själva. Myra hatar att bli fotad av en mobilkamera men när vi fotar henne med systemkameran ställer hon upp sig hur fint som helst, har inga problem att vara stilla länge eller titta in i kameran. Jag tror att Myra är lite av en kamerafaschist. Hon låter sig inte fotas av vilken skitkamera som helst. Mobilkameran kan ändå inte fånga hennes skönhet.






Inga kommentarer: